Освіта: Запорізький кооперативний технікум, 1988, Харківський інститут громадського харчування, 1994
Початок праці в ПТУ 27: 2005 р.
Посада: Викладач спецдисциплін
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Методична проблема: Розвиток творчих здібностей учнів через впровадження ІКТ
Педагогічне кредо: “Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться”
Освіта: Херсонський комерційний технікум, 1994. Харківська нац. Академія міськ. господарства, 2011
Початок праці в ПТУ 27: 1999 р.
Посада: Викладач спецдисциплін
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Методична проблема: Інтерактивні методи розвитку професійної компетентності учнів
Педагогічне кредо: Знання – це сила, а вміннявчитись ключ до нього
Освіта: Запорізький кооперативний технікум, 1985
Початок праці в ПТУ 27: 1986 р.
Посада: Майстер виробничого навчання
Кваліфікаційна категорія: майстер виробничого навчання І категорії
Методична проблема: Індивідуальний підхід до учнів в процесі виробничого навчання
Педагогічне кредо: Інформаційно-комунікаційні технології та сучасний урок: методика проведення і результативність
Освіта: Херсонський технікум радянської торгівлі, 1983
Початок праці в ПТУ 27: 1993 р.
Посада: Майстер виробничого навчання
Кваліфікаційна категорія: майстер виробничого навчання І категорії
Методична проблема: Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій під час вступного інструктажу
Педагогічне кредо: Ніколи не зупинятися надголовне – не вичерпати себе, не спинитися, щоб не відстати від стрімкого часу досягнутому в професійному розвитку
Освіта: Херсонське вище комерційне училище, 1978
Початок праці в ПТУ 27: 1992 р.
Посада: Майстер виробничого навчання
Кваліфікаційна категорія: майстер виробничого навчання ІІ категорії
Методична проблема: Діфірієнтований підхід до учнів в процесі виробничого навчання
Педагогічне кредо: Горіти – не тліти
Освіта: Сімферопільскій технікум радяньської торгівлі, 1989
Початок праці в ПТУ 27: 2003р.
Посада: Майстер виробничого навчання
Кваліфікаційна категорія: майстер виробничого навчання ІІ категорії
Методична проблема: Розвиток пізнавальних та професійних рис особистості учня.
Педагогічне кредо: Те що я чую я забуваю, те що я бачу і чую, я трохі памятаю, те що я чую, бачу, обговорюю, я починаю розуміти. Коли я бачу, обговорюю і роблю я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знаньня іншим я стаю майстром.
Освіта: Сімферопольський технікум громадського харчування, 1995, Харьківський державний університет харчування і торгівлі, 2016
Початок праці в ПТУ 27: 2010 р.
Посада: Майстер виробничого навчання
Кваліфікаційна категорія: майстер виробничого навчання ІІ категорії
Методична проблема: Розвиток творчих і професійних рис особистості учня через педагогічну майстерність викладачів та майстрів виробничого навчання в умовахособистісно-орієнтованного навчання.
Педагогічне кредо: Життя прожить, не поле перейти
Освіта: ПТУ-27 м. Генічеська, 2002
Початок праці в ПТУ 27: 2012 р.
Посада: Майстер виробничого навчання
Кваліфікаційна категорія: майстер виробничого навчання категорії
Методична проблема: Інформаційно-комунікаційні технології та сучасний урок: методика проведення і результативність
Педагогічне кредо: Донести до серця кожного учня знання, досвід і практичні вміння
Освіта:
Початок праці в ПТУ 27: р.
Посада: Майстер виробничого навчання
Кваліфікаційна категорія: майстер виробничого навчання категорії
Методична проблема:
Педагогічне кредо:
Освіта: Сімферопольський технікум Громадського харчування, 1995; Харьківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова,
Початок праці в ПТУ 27: 20 р.
Посада: Майстер виробничого навчання
Кваліфікаційна категорія: майстер виробничого навчання ІІ категорії
Методична проблема: Формування інтересу учнів до навчання на основі використання різноманітних методів
Педагогічне кредо: Навчити учня, щоб був кращим від вчителя