Сідлак Ельміра Шамратівна

Освіта: Запорізький кооперативний технікум, 1988, Харківський інститут громадського харчування, 1994

Початок праці в ПТУ 27: 2005 р.

Посада: Викладач спецдисциплін

Кваліфікаційна  категорія: спеціаліст вищої категорії

Методична проблема: Розвиток творчих здібностей учнів через впровадження ІКТ

Педагогічне кредо: “Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться”


Тяжлова Олена Євгенівна

Освіта: Херсонський комерційний технікум, 1994. Харківська нац. Академія міськ. господарства, 2011

Початок праці в ПТУ 27: 1999 р.

Посада: Викладач спецдисциплін

Кваліфікаційна  категорія: спеціаліст вищої категорії

Методична проблема: Інтерактивні методи розвитку професійної компетентності учнів

Педагогічне кредо: Знання – це сила, а вміннявчитись ключ до нього


Хапокниш Оксана Миколаївна

Освіта: Одеський технологічний інстітут харчовой промисловости, 1990

Початок праці в ПТУ 27: 2014р

Посада: Викладач спецдисциплін

Кваліфікаційна  категорія: спеціаліст ІІ категорії

Методична проблема: Формування професійной компетентності

Педагогічне кредо: Вимогливість до учнів у поєднаннізповагою до їхньої особистості


Чудакова Олена Олександрівна

Освіта: Костромський технікум радянської торгівлі, 1982

Початок праці в ПТУ 27: 1982 р.

Посада: Майстер виробничого навчання

Кваліфікаційна  категорія: майстер виробничого навчання І категорії

Методична проблема: Інформаційно-комунікаційні технології  та сучасний урок: методика  проведення і результативність

Педагогічне кредо: Головне – не вичерпати себе, не спинитися, щоб не відстати від стрімкого часу


Ігнатова Вікторія Анатоліївна

Освіта: Запорізький кооперативний технікум, 1985

Початок праці в ПТУ 27: 1986 р.

Посада: Майстер виробничого навчання

Кваліфікаційна  категорія: майстер виробничого навчання І категорії

Методична проблема: Індивідуальний  підхід  до учнів в процесі виробничого навчання

Педагогічне кредо: Інформаційно-комунікаційні технології  та сучасний урок: методика  проведення і результативність


Саликіна Лілія Іванівна

Освіта: Херсонський технікум радянської торгівлі, 1983

Початок праці в ПТУ 27: 1993 р.

Посада: Майстер виробничого навчання

Кваліфікаційна  категорія: майстер виробничого навчання І категорії

Методична проблема: Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій під час  вступного інструктажу

Педагогічне кредо: Ніколи не зупинятися надголовне – не вичерпати себе, не спинитися, щоб не відстати від стрімкого часу досягнутому в професійному розвитку


Баштирєва Людмила Петрівна

Освіта: Херсонське вище комерційне училище, 1978

Початок праці в ПТУ 27: 1992 р.

Посада: Майстер виробничого навчання

Кваліфікаційна  категорія: майстер виробничого навчання ІІ категорії

Методична проблема: Діфірієнтований підхід до учнів в процесі виробничого навчання

Педагогічне кредо: Горіти – не тліти


Шаповалова Олена Петрівна

Освіта: Сімферопільскій технікум радяньської торгівлі, 1989

Початок праці в ПТУ 27: 2003р.

Посада: Майстер виробничого навчання

Кваліфікаційна  категорія: майстер виробничого навчання ІІ категорії

Методична проблема: Розвиток пізнавальних та професійних рис особистості учня.

Педагогічне кредо: Те що я чую я забуваю, те що я бачу і чую, я трохі памятаю, те що я чую, бачу, обговорюю, я починаю розуміти. Коли я бачу, обговорюю і роблю я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знаньня іншим я стаю майстром.


Бровун Наталя Олександрівна

Освіта: Сімферопольський технікум громадського харчування, 1995, Харьківський державний університет харчування і торгівлі, 2016

Початок праці в ПТУ 27: 2010 р.

Посада: Майстер виробничого навчання

Кваліфікаційна  категорія: майстер виробничого навчання ІІ категорії

Методична проблема: Розвиток творчих і професійних рис особистості учня через педагогічну майстерність викладачів та майстрів виробничого навчання в умовахособистісно-орієнтованного навчання.

Педагогічне кредо: Життя прожить, не поле перейти


Баштирєв Іван Миколайович

Освіта: ПТУ-27 м. Генічеська, 2002

Початок праці в ПТУ 27: 2012 р.

Посада: Майстер виробничого навчання

Кваліфікаційна  категорія: майстер виробничого навчання категорії

Методична проблема: Інформаційно-комунікаційні технології  та сучасний урок: методика  проведення і результативність

Педагогічне кредо: Донести до серця кожного учня знання, досвід і практичні вміння


Скрипка Наталя Анатоліївна

Освіта:

Початок праці в ПТУ 27: р.

Посада: Майстер виробничого навчання

Кваліфікаційна  категорія: майстер виробничого навчання категорії

Методична проблема:

Педагогічне кредо:


Карпенко Ірина Вікторівна

Освіта: Сімферопольський технікум Громадського харчування, 1995; Харьківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова,

Початок праці в ПТУ 27: 20 р.

Посада: Майстер виробничого навчання

Кваліфікаційна  категорія: майстер виробничого навчання ІІ категорії

Методична проблема: Формування інтересу учнів до навчання на основі використання різноманітних методів

Педагогічне кредо: Навчити учня, щоб був кращим від вчителя